EESTI TELEMAASTIK JA -KANALID
Eestis on 25 telekanalit, kuhu saab reklaami osta. Kõige suurema katvusega on TV3 ja Kanal 2 eestikeelsetest ning PBK venekeelsetest kanalitest. Ülejäänud kanaleid nimetatakse kõrvalkanaliteks või väikekanaliteks.
Eesti kommertskanalite katvus ühes kuus, tuhandetes
Televisiooni jälgivad rohkem naised, kes on enamasti ka peamised ostuotsuse tegijad.
Eesti kõigi TV kanalite vaatajad vanuse ning naissoost vaatajate protsendi järgi
Keskmine Eesti elanik vaatab televiisorit või laseb sel taustaks mängida kokku ligi 4h päevas. TV on kõige ühtlasema leviga meedium, mis jõuab enamike inimesteni üle kogu Eesti: ka inimesed, kel ei ole igapäevast ligipääsu internetile, vaatavad TVd.
Eesti keskmise elaniku meediapäev
Keskmine Eesti elanik jälgib samaaegselt umbes 4,6 telekanalit: vahetades saadetei/filmide lõppedes kanalit või vaadates reklaamipauside ajal ajutiselt ka teisi kanaleid.
Sellele trendile toetudes oleme loonud ka TVHouse lahenduse, mis sisaldab 4-6 kõrvalkanalit, kus reklaami hind on soodsam kui põhikanalites.